Subject: RE: SKA lennupiiranguala soov
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Cc: "Madis Stern" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 13:30:47 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A1024/25
(A1024/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5904N02613E008 A)EETT
B)2503260800 C)2503271600 D)DAILY 0800-1600 E)TEMPO RESTRICTED AREA
EER2163UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590730N
0260219E - 590730N 0262249E - 590115N 0262305E - 590113N 0260219E -
590730N 0260219E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 18, 2025 3:03 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Cc: Madis Stern <[email-masked]>
Subject: SKA lennupiiranguala soov

Tere,

Palun võimaluse korral kooskõlastada meie lennupiiranguala soov.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.